Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Propozycje i sugestie dotyczące 3ed
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja III
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
birk
Administrator
PostWysłany: Pon 15:53, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Impreza jest cykliczna i będzie kontynuowana, a w tym temacie czekam na wszelkie propozycje co do III edycji Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Pon 16:08, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Jak już wspominałem można by wydłużyć czas larpa do dwóch dni, było by wtedy wiecej czasu na odwiedzanie szulerni i grania o wysokie stawki Wink Dodatkowo doszedłby dreszczyk emocji z poruszaniem się w nocy. Jeśli można natomiast mieć sugestie co do fabuły trzeciej edycji to moge wypowiedzieć się na PW Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Pon 16:11, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Możesz wysłać sugestie na PW Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gruby13
PostWysłany: Pon 17:02, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zdbice

moją osobistą sugestią jest to żeby wódz mutków mimo tego że był najbliżej epicentrum wybuchu przeżył...
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Artur
PostWysłany: Pon 18:01, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 14 Cze 2009

Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V Legion

tak na szybko to przyszło mi do głowy by ograniczyć broń ASG tylko do broni bocznej.
Rasowi ASG'iesowcy mieli ogromną przewage nad LARP'owcami, co znacznie ograniczało możliwość walki tych drugich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gruby13
PostWysłany: Pon 18:13, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zdbice

jeśli chodzi o ASGsowców wśród mutantów to poza strzelaniem w do drzew itd to nie wiem czy któryś z nas wystrzelił do graczy więcej niż z 10 pocisków Smile raczej szliśmy większa grupom i otaczaliśmy ataki przez co obywało się bez strzałów

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Pon 18:15, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Ja też myślę, że to w końcu nie jest strzelanka i takie ograniczenie jest zbędne Cool

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szakall
PostWysłany: Pon 18:28, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 19 Cze 2009

Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Koronowo

Ja oprócz wydłużenia gry do dwóch dni proponuję wprowadzenie dodatkowej ludzkiej osady. Oprócz tego mogłyby być questy związane z odbudową Freedom.
Jeśli Larp odbędzie się w innym miejscu proponuję przenieść grę do innego miejsca i wprowadzić odpowiednie dla niego klimaty. Wiadomo Texas to pojedynki strzeleckie, St Luis to panoszące saię po ulicach mutki i wszechobecna muzyka, a Hegemonia to totalny chaos i zbieranina wszystkiego co złe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Pon 18:30, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Generalnie zrobimy wszystko aby odbudować Freedom Wink Ja kocham tę dziurę!

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bak
PostWysłany: Pon 18:38, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 11 Cze 2009

Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

osobiscie proponuje by odbudowac ja jeszcze w tym roku ale pewnie nie wyjdzie;(

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kubs1
PostWysłany: Pon 18:56, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 06 Lip 2009

Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

gruby - nie przeginaj:P powietrze nade mna swiszczalo od kulek, poza tym pare siniakow poszlo

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gruby13
PostWysłany: Pon 21:05, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zdbice

8 osób x 10 kulek = świst kulek nad głowąRazzRazz Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kubs1
PostWysłany: Pon 21:40, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 06 Lip 2009

Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

przy nastepnym spotkaniu bedziemy musieli popracowac nad twoja matematyka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Pon 22:13, 06 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Jestem jak najbardziej za kolejną osadą, ale nie musi być koniecznie ludzka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edziu202
PostWysłany: Wto 11:46, 07 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Po pierwsze gryby to jak atakowali naszą baze (4 os.) to troche kulek w nich leciało bo albo byli poza zasięgiem albo sie chowali za krzakami. Ja z duchem cały czas ładowaliśmy magazynki na zmiane.
W następnej edycji proponuje zrobić baze mutków - dobrzy, pół-mutków (ASG'iesowcy) - źli, i ludzie którzy uciekli z miasteczka przed wybuchem. Jak chcecie to postaram sie napisać historię o wydarzeniach przed wybuchem i po tylko musze mieć troche czasu.
Potrzebuje tylko imiona przywódcy nowej wioski ludzi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez edziu202 dnia Wto 12:26, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja III Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare