Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Propozycje i sugestie dotyczące 3ed
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja III
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
birk
Administrator
PostWysłany: Wto 13:24, 07 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Może jednak nie - tło zostawcie w spokoju. To czy będą inne osady też, bo to należy do MG, a ja nie chcę aby ktoś mieszał mi w scenariuszu.
Scenariusz już właściwie jest Cool Teraz go z Czesiem i Grubym dopracujemy a czasu mamy od groma. I Edek nie ma pół - mutków! i dopóki ja odpowiadam za scenariusz to takich przekłamań w stosunku do podręcznika nie będzie!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
surykat
PostWysłany: Wto 16:01, 07 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 20 Mar 2009

Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Właśnie zbieramy sugestie. Za kilka dni podeślemy. Trzeba się spieszyć, przecież to już tylko rok został.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kelo
PostWysłany: Wto 21:44, 07 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 25 Lut 2009

Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobylec

Powiem tak pół mutanci są niemożliwi bo albo jesteś zmutowany nie ważne w jakim stopniu albo ni podobnie jak w bojowym młotku. Jesteś napiętnowany chaosem lub nie. A to jak bardzo jesteś nim dotknięty to już nie ważne.

Dalej proponuje oczywiście nakreślić ramy scenariusza ale by nie były one ściśle określone np można zrobić kilka zakończeń a jeśłi ktoś na coś ciekawego wpadnie to czemu dalej nie iść w tym kierunku i zobaczyć jak pójdą dalsze losy tylko jeden warunek musiał by zostać spełniony o wszystkich poczynaniach powinien być poinformowany MG. Po to by mógł odpowiednio zareagować na owe zdarzenia.

Proponuje zrobić dwie wioski mutantów by znów nie było typowego mutki są złe ale i tak z nimi handlujemy, dążmy do pokoju z nimi. To nieco odmutkawia je Very Happy

Można by było rzeczywiście wydłużyć larpa do dwóch dni gdy dzień na zrobienie czegoś to za mało by coś zrobić trzeba ciągle latać. Nie da się zdążyć na wszystko co się chce.

Bardzo bym chciał by moja postać przeżyła bo mam szatański pomysł ale to tym na PW za kilka dni jak tylko się uporam z moją robota papierkową.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bak
PostWysłany: Wto 22:15, 07 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 11 Cze 2009

Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

wszyscy by chcieli by ich postacie przeżyły ale ludzie nie o to chodzi w rpg!!!!
chodzi o zabawe i o tworzenie postaci po ch grac tym samym. Wyteżcie te szare bereje co niby we łbach macie i nowa lepsza postać wymyślec.Ja sie ciesze że stiv umarł za rok bede miał okazje cos nowego wymyslec


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Wto 22:51, 07 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Owszem ale rpg to nie tylko tworzenie postaci ale i jej odgrywanie. Wiec oczywiście można przyzwyczaić sie do odgrywania jednej jedynej postaci i czuć sie w tym dobry niż zrobić kilka których się nie będzie czuło tak do końca Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lesny
PostWysłany: Wto 23:43, 07 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 05 Lip 2009

Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rogoźno

Pół mutanci są możliwi Smile
Np. opierając się na Fallout'cie 3 , tam byli Ghule pół mutanci , pół ludzie. Więc dlaczego nie wprowadzić by takiej nazwy na "pół mutantów"?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Wto 23:55, 07 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Lesny napisał:
Pół mutanci są możliwi Smile
Np. opierając się na Fallout'cie 3 , tam byli Ghule pół mutanci , pół ludzie. Więc dlaczego nie wprowadzić by takiej nazwy na "pół mutantów"?


Z prostego powodu Neuroshima to nie Fallout i tyle!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
monique
PostWysłany: Śro 9:31, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Mar 2009

Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 4[FUN] Wronki - Przeźmierowo

Jest taka główna zasada rpg - mistrz gry ma zawsze rację !!!

W przyszłym roku już nas nie zabraknie i będziemy z nowym graczem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edziu202
PostWysłany: Śro 10:31, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

no dobra... niech będzie zmieniam nazwę "Pół-mutanci" na "Mutanci X"

Zamieszcze też krótką historyjkę w temacie "Opowieści z Freedom" powiedzcie co o niej sądzicie. To może też być wykorzystane w następnej edycji - ale nie musi. Ja nie mieszam się w sprawy GM'a ale miałem wenę w pracy i napisałem to co by mogło być^^ Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Śro 10:49, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Zobaczymy Edziu coś się może wplecie z tej historii oczywiście po dopasowaniu do ram systemu Neuroshima Wink


Panowie dajcie propozycje dodatkowych lokacji w samym Freedom Cool Była szulernia, tawerna, sklep, usługi medyczne, biuro burmistrza i rady, może coś jeszcze?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Śro 11:22, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Żiżu
PostWysłany: Śro 12:23, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 19 Maj 2009

Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białogard

Kaplica! W końcu w przyszłym roku będzie organizacja która będzie oburzona brakiem miejsca spotkań modlitwy i rozmowy... konspiracji?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kelo
PostWysłany: Śro 14:56, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 25 Lut 2009

Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobylec

Dom uciech Very Happy A na serio jestem za kostnicą. Można było by tam wrzucać osoby martwe.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Śro 19:03, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Kaplicę postawią 'Jesus Rangers' w końcu to oni teraz rządzą miastem Razz

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maku
PostWysłany: Śro 23:26, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WIDMO

Kelo napisał:
Dom uciech Very Happy A na serio jestem za kostnicą. Można było by tam wrzucać osoby martwe.


Popieram!!! dobry burdel nie jest złyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lesny
PostWysłany: Czw 1:22, 09 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 05 Lip 2009

Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rogoźno

Może posterunek straży miejskiej? W końcu szeryf sam wszystkiego nie ogranie Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lesny dnia Czw 1:25, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja III Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare