Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Zapowiedź

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> W40k Dark Heresy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
birk
Administrator
PostWysłany: Czw 11:46, 01 Paź 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz



"W mrocznych czasach czterdziestego tysiąclecia ludzkość musi zmagać się z wrogami, którzy są w stanie wykorzystać każdą słabość Imperium, by tylko osiągnąć swoje nieczyste cele. Kiedy floty okrętów kosmicznych, legiony Gwardii Imperialnej i zastępy Kosmicznych Marines toczą boje z jawnymi przejawami sprzeciwu wobec woli Imperatora, liczne spiski i organizacje konspiracyjne podważają stabilność Imperium Człowieka od wewnątrz. Ich niewidzialne poczynania toczą je niczym złośliwy, wszechobecny nowotwór, pojawiając się wszędzie tam, gdzie słaba ludzka wola poddaje się wrogim wpływom. Jednak i przeciwko takiej formie wrogości ludzkość nie jest bezbronna. Zastępy heretyków i konspiratorów drżą na samo wspomnienie o swoich fanatycznych prześladowcach, głosicielach i wykonawcach woli Imperatora Terry, jej uosobieniu. Święta Inkwizycja czuwa nad wewnętrzną równowagą Imperium, namierzając, niszcząc i oczyszczając słabe, skażone obcą myślą umysły. Nie ma litości dla nikogo, kto sprzeniewierzył się bogu - władcy."

Propozycja jest taka aby cały KWN i kilka ekip przez nas zaproszonych włączyć w projekt "Dark Heresy - W40K" - czyli milsim połączony z elementami larpa w zupełnie innej niż dotychczas konwencji. Planujemy imprezę na około 150 -200 osób z gadżetami, strojami i zachowaniem milsimowej konwencji. Jest to duży i nietypowy projekt ale może się udać.
Na chwilę obecna powstaje scenariusz i zasady, powstanie też stosowne forum itd.

Planowane frakcje to:
1. Space Marines
2. Gwardia imperialna
3. Orki
4. Chaos

5.? Eldarzy(niewielka grupa)?

Impreza miała by się odbyć w przyszłym roku, czas 24h(możliwe 48h), wpisowe około 60 zł(w tym ze 3 posiłki i sprzęt ciężki, no i wszelkie gadżety), dla osób ze strojami wpisowe będzie odpowiednio niższe np 35 zł itd...
Jest to na razie wstępna propozycja i czekam na komentarze co do projektu!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Pon 11:45, 05 Paź 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Na razie organizatorów jest dokładnie 3 z BH czyli ja(Birk), Czesiu terrorysta, Edek - wszyscy mamy juz naprawdę duże doświadczenie w organizacji imprez(Neuro 2 edycje(larp) i Little war 2 edycje(milsim) i masa pomniejszych), ale chcemy i potrzebujemy każdej pomocy !!! Z doświadczenia wiem, że jeżeli więcej ludzi się angażuje w taki projekt to powstaje masa ciekawych pomysłów. Pomoc zadeklarowały również ekipy: V legion(Poznań) i K-Par(Piła).

Mamy wstępne założenia co do scenariusza, światem na którym chcemy umiejscowić akcję ma być Cadia ( Brama Cadiańska i Oko Grozy)


Od dawien dawna, wszystkie rasy które osiągały pewien poziom rozwoju technologii i cywilizacji odkrywały, iż poza światem materialnym istnieje inny, pozamaterialny wymiar z nazwany przez nie Spacznią. Wymiar ten wypełniony czystą energią od zawsze był częściową tajemnicą i nikomu do tej pory nie udało się dokładnie poznać jego natury. Mimo tego, wymiar ten jest miejscem w którym drzemią najpotężniejsze w całej galaktyce siły – siły których nie jest w stanie nic powstrzymać. Spacznia była czymś oddzielnym od rzeczywistości materialnej. Świat materialny był zabezpieczony przed niszczycielskimi siłami w niej drzemiącymi. Jednak cała równowaga która została niegdyś ustanowiona, została ponownie zburzona przez rozumne rasy. Eldarzy, starożytna rasa która stworzyła imperium obejmujące niemalże całą Drogę Mleczną, zignorowała ostrzeżenia swoich stwórców. Rośli w pychę, a wraz z nią rosły niesamowite pokłady energii w Spaczni, wytwarzane przez ich żądne nowych doznań umysły. Eldarzy byli rasą posiadającą bardzo silne odbicia w Spaczni, ich umysły będąc niesamowicie czułe na doznawane emocje, w stopniu większym niż inne rasy oddziaływały na tajemnicze energie krążące w Spaczni. Upadek moralny ich imperium doprowadził do narodzin potężnej istoty stworzonej z pokładów negatywnej energii gromadzonej w Spaczni. Narodził się nowy bóg Chaosu – Slaanesh, który dołączył do innych bóstw które uczyniły ze Spaczni swoje królestwo. Jego narodziny stworzyły w sercu galaktyki wyrwę, która stała się połączeniem świata materialnego ze Spacznią. Oko Grozy, bo tak zostało nazwane to miejsce, to żart z praw rządzących wszechświatem. Bogowie Chaosu oraz podległe im demony wypaczyły pradawne światy Eldarów, które istnieją zawieszone w przestrzeni w której nie obowiązują żadne prawa fizyki znane w świecie materialnym. To katastrofalne wydarzenie paradoksalnie pozwoliło na ponowny rozkwit ludzkości, która po uspokojeniu się sztormów Osnowy wywołanych tworzeniem się najmłodszej z Czterech Potęg, rozpoczęła ekspansję prowadzoną przez błogosławionego człowieka, którego imię zapomniano, a dzisiaj znany jest jako Imperator. Ponownie zjednoczył on wszystkie światy które niegdyś zostały odizolowane przez nieprzewidywalne i niszczycielskie burze Spaczni. Wtedy to Chaos po raz kolejny ingerował w bieg historii. Po wybuchu Herezji Horusa i jej tragicznym zakończeniu na orbicie Świętej Terry, rebelianci zbiegli i schronili się w Oku Grozy, które od tamtej pory stało się ich domem.

Brama Cadiańska

Oko Grozy jest połączeniem świata materialnego z Osnową. Jednak niszczycielskie siły w niej zgromadzone tajemniczym sposobem nie wdzierają się do świata materialnego. Przypuszcza się, że jest to zasługa tajemniczych monolitów których setki znajdują się na powierzchni Cadii, głównej planety sytemu Cadiańskiego, leżącego w jedynym stabilnym wyjściu z Oka Grozy. Próba wejścia lub wyjścia z Oka inną drogą może zakończyć się zniszczeniem statku, przedarciem kadłuba i wyrżnięciem załogi przez hordy krwiożerczych demonów lub wyrzuceniem statku na drugim końcu galaktyki kilkaset lat później. Cadia, leżąca w tym przejściu, stała się z biegiem czasu światem-twierdzą. Cała populacja planety otrzymuje przeszkolenie wojskowe i właściwie każdy Cadiańczyk może w przypadku zagrożenia chwycić za broń i walczyć. Małe dzieci uczą się rozkładać i składać karabiny laserowe zanim nauczą się czytać. Stan taki został wymuszony przez Czarne Krucjataty wyprowadzane z Oka Grozy przez Abaddona, niegdyś ulubieńcy Horusa, a teraz największego zaraz po Bogach Chaosu wroga Imperium ludzkości. Będąc pierwszą linią obrony Imperium, cały system stał się jedną wielką bazą wojskową, zdolną w wypadku zagrożenia zmobilizować miliony żołnierzy oraz potężną flotę. Czarne Krucjaty to jedno z największych zagrożeń jakie stwarzają siły Chaosu, gdyż nikt do końca nie wie jakie siły są przygotowywane przez strategów Chaosu, ani też jakie wypaczone plany mają zamiar zrealizować po wyjściu z Oka. Dlatego Bramę Cadiańską nieustannie patrolują potężne jednostki Imperialnej Marynarki, a miliony żołnierzy z regimentów Gwardii Imperialnej i rzesze ochotników z Wojsk Obrony Planetarnej każdego dnia są gotowi na odparcie ataków heretyckiego ścierwa, mogącego w każdej chwili wypaść z Oka Grozy siejąc zamęt i zniszczenie. Ale Cadiańczycy nie dadzą się tak łatwo pokonać…


Planujemy najazd Orków jako odwrócenie uwagi od bramy(kierowane przez Chaos oczywiście) i rozwijającą się herezję na samej planecie.



1. Siły Imperium
Wojska Imperium to niewielki skład Marines i głównie Gwardia imperialna.
Do tego Główny Inkwizytor czyli ja + 2 inkwizytorów tu chętni (role Larpowe)
Gwardię planujemy podzielić na TF mundurowe 3 lub 4 zależy od ilości chętnych - tu będziemy tez potrzebować 3-4 komisarzy(dowódców) i gubernatora. Planujemy też udział cywili odgrywających mieszkańców i role larpowe!
Generał imperialny już jest obsadzony!
Do tego 2 lub 3 squady scoutów i 2 lub 3 składy Zabójcy Vindicare(czyli pary snajper + spotter)
No i kapłan, psionik jako role larpowe czyli ogólnie jest w czym wybierać!!
Gwardia by miała mieć wspólne oznaczenia i hełmy(mundury zgodne w TF), mamy tu juz projekt jak by to miało wyglądać!
No i Gwardia jako jedyna w grze posiadała by pojazdy - głównie transportery!

linki:
http://www.youtube.com/watch?v=bgOk1qx27vc

http://www.youtube.com/watch?v=9Mo9OFTj04E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=RiqLpt_HriM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d0XNf0G5ugs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=z1cDNofwgPM&feature=related


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Pon 11:47, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> W40k Dark Heresy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare