Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Sugestie i dyskusje na temat zasad
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Narcopolice / Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
birk
Administrator
PostWysłany: Wto 23:32, 17 Cze 2014 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Zgodnie z nazwą tematu, jeżeli ktoś ma jakieś sugestie i uwagi - to jest właśnie miejsce gdzie powinien je przedstawić.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Wto 23:40, 17 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Agenciorrr
PostWysłany: Wto 22:03, 24 Cze 2014 Powrót do góry


Dołączył: 22 Cze 2014

Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałcz

W zasadach nie widziałem kilku rzeczy więc spytam tu i poproszę o ich dopisanie bo w sumie są dosyć ważne Smile

-> Czy FF (Friendly Fire) Będzie aktywny ?
* Jeśli tak to czy za takie coś jak zabicie sojusznika będzie przewidziana kara / areszt dla takiej osoby?

-> Czy w obozie (miejsce z namiotami itp. nie myślę tu o sztabie) będzie strefa Bezpieczna, gdzie będzie można poruszać się bez ochrony oczu ?

-> Czy będą dopuszczone ataki na Sztaby bazy stron konfliktu ? np. Talibowie będą mogli atakować sztab koalicji?

Na razie to Tyle co mi wpadło do głowy a w zasadach tego nie widziałem, jeśli coś jeszcze wypatrzę to na pewno tu o tym wspomnę Wink

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Śro 13:10, 25 Cze 2014 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

-> Czy FF (Friendly Fire) Będzie aktywny ?

Tak, jak najbardziej - kary d-cy indywidualnie (max 2h aresztu). D-cy mogą zadecydować o areszcie - wtedy przekazują osobę żandarmerii.


-> Czy w obozie (miejsce z namiotami itp. nie myślę tu o sztabie) będzie strefa Bezpieczna, gdzie będzie można poruszać się bez ochrony oczu ?

Bardzo dobre pytanie, a tutaj odp:
Samo obozowisko namiotowe ustawimy tak aby było cokolwiek z boku, bazy i jak zwykle BEZWZGLĘDNIE nie tolerujemy strzelania z namiotów, do namiotów i w namiotach. Okulary nosimy non stop - nie będzie żadnej strefy bezpiecznej - osoba opuszczająca namiot opuszcza go w okularach. W namiotach sztabu, lazarecie, nawet w toytoy-u itd - cały czas przebywamy w okularach.
To nie jest zlocik, tutaj uczestnicy nie będą schodzić z pola walki na piwko i ognisko, namioty tylko do spania. Dowódcy będą wysyłali swoje oddziały na spoczynek i w razie potrzeby będą je ściągać do działania.

-> Czy będą dopuszczone ataki na Sztaby bazy stron konfliktu ? np. Talibowie będą mogli atakować sztab koalicji?

Celujemy w realizm - jeżeli będą mieli możliwości i środki nie widzę żadnych przeszkód.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Śro 13:14, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
chemik_1985
PostWysłany: Pon 7:46, 28 Lip 2014 Powrót do góry


Dołączył: 25 Lip 2014

Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

Witam serdecznie jakie zasady trafień są ? Pierwszy postrzał - ranny i możliwość opatrzenia ( i potem uprowadzenia do niewoli ? ) drugie trafienie martwy ? A jeśli tak to jakie zasady co do udzielania pierwszej pomocy ?

Co do zasadzek czy jakieś piro na konwoje jest przewidziane ? Czy akceptujecie pola minowe z zakopanych balonów ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Pon 11:50, 28 Lip 2014 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

"Pierwszy postrzał - ranny i możliwość opatrzenia ( i potem uprowadzenia do niewoli ? ) drugie trafienie martwy " - dokładnie tak. Jeżeli chodzi o zasady udzielania pierwszej pomocy, też zostało to ujęte w zasadach:

"* MEDYCY
- siły wojskowe i bojownicy będą posiadać medyków, będą również cywilni medycy
- jeśli medyk dotrze do trafionego w ciągu 10 minut to może udzielić rannemu pomocy. Opatruje poszkodowanego za pomocą środków opatrunkowych. Taka osoba jest wtedy gotowa do dalszej akcji. jednakże kolejne trafienie i osoba trafia do bazy jako trup.
- środki opatrunkowe dostarczy organizator "
Generalnie zakładamy, że role medyków obejmą osoby mające pojęcie o pierwszej pomocy.

"Co do zasadzek czy jakieś piro na konwoje jest przewidziane ?" - tak organizator dostarczy ładunki dymne jako IED

" ŁADUNEK WYBUCHOWY
- odpalenie bomby będzie sygnalizowane dymem (świeca dymna),
- wybuch bomby niszczy w promieniu 10m każdy pojazd i osobę poza nim, natomiast straty osób w pojeździe są na poziomie 50 % liczone jako co druga osoba od kierunku poruszania się (za "eliminacje" graczy odpowiada dowódca konwoju).
- osoby "trwale wyłączone z walki" oraz pojazd muszą być ewakuowane do bazy, osoby które przeżyły trafienie muszą opuścić pojazd"

Większość tych kwestii już ujęta jest w zasadach - jeżeli są jakieś nieścisłości - to śmiało pisać!

"Czy akceptujecie pola minowe z zakopanych balonów ?"
myślę, że tutaj przydałaby by sie wypowiedź innych uczestników, ale organizatorzy generalnie już planuja dopuścić miny pułapki. Problem może się pojawić przy zakopywaniu balonów - trudny grunt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Agenciorrr
PostWysłany: Pon 19:21, 28 Lip 2014 Powrót do góry


Dołączył: 22 Cze 2014

Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałcz

To Tak Moim zdaniem jest to Ciekawy pomysł ale powinien być ograniczony ilością takich min na stronę powiedzmy 100szt. aby nie okazało się że Talibowie zaminują 60% pola gry Razz itp Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chemik_1985
PostWysłany: Śro 10:17, 30 Lip 2014 Powrót do góry


Dołączył: 25 Lip 2014

Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

takie pytanko do poniższego punktu

PRZESŁUCHANIE
- gracz zostaje poinformowany o tym, że jest przesłuchiwany a następnie rozpoczyna się dialog ... lub nie
- przesłuchanie jest traktowane także jako przetrzymanie osoby a co za tym idzie nie może trwać dłużej niż 30 minut.

Tzn że jeńca można max przetrzymywać 30min pytam bo to trochę mało by załatwić okup dać możliwość odbicia negocjowania itp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Śro 12:20, 30 Lip 2014 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Jeńca można przesłuchiwać max 30 minut, osoby zatrzymane, porwane aresztowane przetrzymać max 2h.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jackub
PostWysłany: Wto 14:56, 05 Sie 2014 Powrót do góry


Dołączył: 21 Lip 2014

Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WIDMO

AMUNICJA
- jednorazowo żołnierz może posiadać przy sobie maksymalną jednostkę ognia 500 kulek (karabinki szturmowe) 1200 (KM) 70 (broń krótka),
-dopuszczamy magazynki real a także low i midcap ładowane do poziomu poj. realna x 2 (30 pocisków w realu oznacza 60 kulek w magazynku)
- zapas amunicji można odtworzyć w magazynach ustalonych przez organizatorów, jak również zakupić na czarnym rynku (żołnierze, wybrani cywile)

O ile dobrze rozumiem, to max 500 kulek o ile mi na to magazynki pozwalają.?? (mam 5X midy na 100 kulek)
Zgodnie z założeniami to: 5X60=300kulek, i nic więcej nie mogę mieć przy sobie w strzykawce (2Xstrzykawka po 100 kulek)??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Wto 15:54, 05 Sie 2014 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Możesz mieć przy sobie max 500bb - nieważne czy w magazynkach czy w ładowarce. Magazynki tak jak piszesz ładujemy 2 x real, czyli w twoim przypadku 200 szt w worku, strzykawkach, plecaku - możesz zabierać na pole.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hornet
PostWysłany: Nie 23:31, 31 Sie 2014 Powrót do góry


Dołączył: 31 Sie 2014

Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BH

1. W zasadach jest:
- w przypadku zastrzelenia przez oddział sił wojskowych osoby cywilnej oddział zostaje zatrzymany przez żandarmerię wojskową i podlega aresztowi w wymiarze 2h za każdego zabitego cywila
a w poście:
- Jeśli tak to czy za takie coś jak zabicie sojusznika będzie przewidziana kara / areszt dla takiej osoby?
- Tak, jak najbardziej - kary d-cy indywidualnie (max 2h aresztu). D-cy mogą zadecydować o areszcie - wtedy przekazują osobę żandarmerii.
To jak jest: do aresztu trafia oddział czy gracz?

2. Czy można przeszukiwać trupy? Jeśli tak to jak to zrobić faktycznie skoro zaraz po zabiciu schodzą do bazy? I w związku z tym następne pytanie.

3. W zasadach jest:
- dopuszczalne jest postrzelenie samego siebie (np. strzał w oporządzenie),
Czy ranny może się zastrzelić? Bo jeśli tak to nie uda się wziąć jeńca. Każdy będzie wolał
popełnić samobójstwo by nie można go było przeszukać!!!!!

4. W zasadach jest:
- odpalenie bomby będzie sygnalizowane dymem (świeca dymna),
Jak to ma wyglądać dokładnie? Będziemy je rzucać, zakopywać czy inaczej, a może samobójcy? Dokładnie proszę!

Na razie tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Nie 23:53, 31 Sie 2014 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

1:
Gracz a jeżeli są problemy z wyłonieniem winnego - cały oddział. Generalnie wola d-cy i GMa zależnie od sytuacji.

2:
Jeżeli trup niósł jakiś rekwizyt scenariuszowy np narkotyki - zostawia je w miejscu śmierci, podobnie łapówki itd
Żołd nie podlega zaborowi - to co wypłacamy każdemu graczowi w żaden sposób nie podlega konfiskacie (można oczywiście oddać go komuś z własnej woli)- co innego łapówki, lewy zarobek, narkotyki i inne gadżety scenariuszowe itd.

3:
Tak dopuszczalne jest samobójstwo i nie, nie każdy woli się zastrzelić - to akurat zasada, która na żadnej edycji LW nie sprawiła problemu.

4:
Wystarczy rzucić przed pojazd - pojazdy poruszają się z ograniczeniem do 20km/h wiec nie ma z tym problemu, samobójca też może rzucić świece pod nogi i zadeklarować wybuch bomby. Oczywiście nigdy nie rzucamy świecą do innych graczy, jeżeli już chcemy zaakcentować wybuch IED, miny pułapki itd przy grupie ludzi - zawsze rzucamy świece pod nogi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Czw 22:57, 11 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
winiacz
PostWysłany: Czw 22:47, 11 Wrz 2014 Powrót do góry


Dołączył: 16 Cze 2014

Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BH

Przedtem była mowa o ograniczeniu do 20km/h, jak w końcu wygląda limit prędkości?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Czw 22:57, 11 Wrz 2014 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Do 20 km/h - po prostu wkradł się błąd - w zasadach stoi do 20 km/h i tak ma być.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Czw 22:59, 11 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lotrio
PostWysłany: Sob 0:17, 13 Wrz 2014 Powrót do góry


Dołączył: 11 Wrz 2014

Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Z tego co zrozumiałem po update:
Trzeba zabierać ze sobą namioty czy będzie jakiś zbiorczy namiot dla frakcji ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Narcopolice / Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare