Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Zasady larpa

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / Witamy na forum Larpa Neuro
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
birk
Administrator
PostWysłany: Wto 18:08, 24 Lut 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Zasady LARPA
- Odgrywanie postaci – jest szalenie ważne jeśli nie najważniejsze w całej grze. To jak się zachowujemy, mówimy i co
robimy tworzy świat LARPa. Trzeba dlatego wiedzieć kim chce się grać, jak chce się wyglądać i odpowiednio się do tego przygotować.
- Przestrzeganie zasad walki – o których będzie mowa dalej jest ważne przede wszystkim z uwagi na bezpieczeństwo uczestników (no i ze względu na zabawęWink
- Wykonywanie poleceń organizatorów.
- Uczciwość
- Zezwolenie – osoby poniżej 18 roku życia muszą dostarczyć zezwolenia na udział w imprezie podpisane przez rodziców lub opiekunów.

Walka wręcz bez broni

Walka wręcz bez broni polega na zrywaniu pasków taśmy klejącej. Każda z postaci ma określoną liczbę punktów życia. Paski przylepia się w widocznym miejscu na klatce piersiowej. Utrata pasków powoduje utratę punktu życia.
W walce wręcz dopuszczalne są jedynie ataki mające na celu zerwanie paska. Niedozwolone są jakiekolwiek uderzenia, dźwignie, rzuty oraz inne niebezpieczne zagranie (kopanie, szarpanie, gryzienie itp.). Można się bronić zbijając ataki przeciwnika.

Walka wręcz z bronią białą

Ten rodzaj walki polega na zadaniu przeciwnikowi celnego trafienia „bezpieczną bronią” przy przestrzeganiu następujących zasad:
· zabronione są ciosy w głowę i krocze.
· zabronione są pchnięcia
· pole trafienia obejmuje całe ciało – za wyjątkiem głowy, szyi, krocza, dłoni i stóp. Jeśli postać umyślnie zastawia się ręką, trafienie zostaje uznane.
· utrata punktu życia następuje po zadaniu celnego ciosu w obrębie pola trafienia.
· liczą się trafienia równocześnie zadane

Walka przy użyciu replik ASG:
1. Środki ochrony:

1) Wszyscy gracze powinni starać się, by spotkania i walki w czasie trwania Larpa były pozbawione jakichkolwiek zagrożeń dla życia i zdrowia uczestników oraz osób postronnych.

2) Każdy gracz zobowiązany jest posiadać w trakcie zlotu środki ochrony oczu. Środki ochrony oczu powinny być wytrzymałe na postrzał z amunicji ASG z bliskiej odległości, ze wszelkiego typu broni ASG.

3) Każdy gracz, w przypadku wątpliwości dotyczących skuteczności stosowanych środków ochrony oczu, zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wytrzymałości, polegającego na oddaniu strzału / serii strzałów, do mającego mieć zastosowanie środka ochrony, z bliskiej odległości, z najmocniejszej, dostępnej broni ASG. W szczególności dotyczy to środków ochrony oczu, których przeznaczenie jest inne niż do airsoft.

4) Środki ochrony oczu muszą być założone przez uczestnika zlotu, przez cały czas trwania scenariusza. Zdjęcie środków ochrony może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa i tylko po zakończeniu działań, kiedy nikt nie strzela!

5) Zabrania się używania amunicji nie przeznaczonej do ASG np. kulek stalowych !!!
Za amunicję do ASG uznaje się kompozytowe kulki BB o wadze od 0,11 do 0,44g specjalnie przeznaczone do replik.

6) Stowarzyszenie Black Hawk nie bierze odpowiedzialności za wypadki wynikające z nieprzestrzegania i łamania tego regulaminu!!!

2. Spożywanie alkoholu i zażywanie środków odurzających.

1) Żaden z graczy biorący czynny udział w walce i larpie nie może znajdować się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub być pod wpływem narkotyków.

3. Zasady używania środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walki.

1. Nie zezwalamy na używanie środków pirotechnicznych w czasie zlotu.

4. Zasady uznawania trafień, zachowania się trafionych.

Każdy gracz bazowo będzie posiadał 5 pasków życia umieszczonych na klatce piersiowej. Paski można zerwać w walce wręcz – zrywać wolno po jednym pasku!. Uderzenie bronią bezpieczną lub postrzał z broni ASG zabiera od razu dwa paski !! Osoba trafiona z broni ASG oznajmia głośno o otrzymaniu trafienia i jeżeli ma jeszcze więcej niż 1 pasek nie musi wychodzić dalej walczy, ucieka itd. Osoba której pozostał jeden pasek zostaje uznana za nieprzytomną przez następne 10 minut – pozostaje w miejscu i nie wykonuje żadnych działań! Można w tym czasie ją „okraść” – zabierać wolno tylko te przedmioty które dana osoba zdobyła, znalazła w czasie trwania scenariusza(nie zabieramy oczywiście przedmiotów osobistych). Można również dobić nieprzytomnego gracza – zrywając mu ostatni pasek. Jeżeli ktoś po trafieniu schodzi na zero zostaje uznany za zabitego – zostawia zdobyte przedmioty i wraca do miasteczka Freedom, tam w określonym miejscu następuje wskrzeszenie postaci. Jeżeli przez 10 min nikt nie dobije gracza uznanego za nieprzytomnego wraca on do gry(oczywiście nadal z 1 paskiem życia). Paski życia można odzyskiwać odwiedzając felczera! U mutantów paski życia odzyskiwane są w drodze regeneracji 1 pasek na 15 min. Mutanci są nieprzytomni tylko 5 min!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Pon 20:58, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / Witamy na forum Larpa Neuro Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare