Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Przedmioty fabularne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja IV
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
birk
Administrator
PostWysłany: Sob 1:57, 30 Kwi 2011 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Na tej edycji Neuro wprowadzimy całą gamę przedmiotów fabularnych takich jak Tornado, czy znane z Neuroshimy środki AR-25-Beta, Deadline, RadOff, medpaki a także ocalałe dokumenty, dzienniki lub urządzenia. Część z tych przedmiotów zostanie opatrzona stosowną instrukcją jak postępować po ich użyciu (będzie dołączona do danego przedmiotu). W tym temacie zamieszczę część opisów wyglądu i sposobu użycia poszczególnych przedmiotów.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Nie 12:27, 01 Maj 2011 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Tornado - to najbardziej popularny i zarazem mocno degradujący narkotyk niewiadomego pochodzenia. Jego naturalne pochodzenie to czarne burze "tornadowe", które wędrują po całych Stanach niczym burze piaskowe. Ludzie zrobili z tego interes, dzięki czemu Tornado jest dostępne w niemal każdej postaci (proszek, tabletki, płyny). Specyfika tego narkotyku polega na tym, że im w czystszej postaci się go zażywa, tym większa szansa na "doznanie wizji" - całkowicie niewyjaśnionego przeniesienia się psychicznie do przeszłości i wkroczenia do ciała ówczesnego człowieka. Na larpie będzie miał postać drobnych kryształków czyli piasku, instrukcja dołączona zostanie do każdej "działki" i dla każdej będzie indywidualna. Każde zażycie tornado zadaję 1 ranę, której nie można wyleczyć - rana ta znika samoczynnie 2 godziny po zażyciu.

Rdzenie energetyczne - nowoczesny rodzaj baterii opracowywanych w bazie Omega, małe i niezwykle wydajne źródła energii które miały posłużyć jako ogniwa do zasilania wojskowych egzoszkieletów i pancerzy wspomaganych. Więcej informacji na temat tych ogniw szukajcie w czasie trwania larpa.

Zdjęcia poglądowe przedmiotów opisanych w tym wątku znajdziecie w galerii:
http://www.neurwalcz.fora.pl/viewimage.php?i=229

AR-23 - rzadki środek leczniczy, podobno produkowany przez wojsko. Pierwsza Rana, którą otrzymasz w ciągu godziny po zaaplikowaniu AR-23 zostaje automatycznie wyleczona. Niestety, po zakończeniu działania postać przechodzi „nerwową godzinę” - gracz zobowiązany będzie odegranie wystąpienia skutków ubocznych zawartych w instrukcji. Pseudo strzykawka - po użyciu zmiażdżyć czyli wyłączyć przedmiot z dalszej rozgrywki.

AR-25-BETA - ulepszona wersja AR-23, jednak jeszcze nie przetestowana i dosyć niepewna. Dwie pierwsze Rany, które otrzymasz w ciągu pół godziny po zaaplikowaniu AR–25-BETA zostają automatycznie wyleczone. Niestety, lek ma poważne skutki uboczne po minięciu działania środka gracz przez 15 min pozostaje otumaniony(nie może wykonywać żadnych akcji, ale można go np prowadzić i otrzymuje 1 ranę). Pseudo strzykawka - po użyciu zmiażdżyć czyli wyłączyć przedmiot z dalszej rozgrywki.

TRIOXYN - substancja powodująca prawie natychmiastową regenerację komórek - podany umierającej osobie powoduje przywrócenie jej do życia - warunek podany do 10 minut po otrzymaniu śmiertelnej rany. Ranna osoba przez 30 minut dochodzi do siebie następnie winna zgłosić się do GM lub innego organizatora larpa z uprawnieniami GM. Środek należy podać doustnie(będzie to woda zabarwiona barwnikiem spożywczym). Więcej informacji na temat tego środka szukajcie w czasie trwania larpa.


RadOff - substancja blokująca szkodliwe działanie promieniowania. Strefy promieniowania oznaczone zostaną na larpie specjalnymi tabliczkami. Środek należy podać doustnie(będzie to woda zabarwiona barwnikiem spożywczym). Działa 25 minut, wolno przyjąć tylko jedną dawkę na 6h, po 25 min gracz znajdujący się w strefie radioaktywnej otrzymuje 1 ranę co 2 min i jeżeli otrzymał choć 1 taką ranę winień zgłosić się do GM lub innego organizatora larpa z uprawnieniami GM.

Medpak - podstawowy środek leczenia, który natychmiast zasklepia rany. Aplikacja medpaka pozwala natychmiast wyleczyć 1 ranę (1pasek życia). Niestety, można go zażyć tylko dwukrotnie w ciągu doby. Kolejne aplikacje nie przynoszą efektów.

Deadline
- nieco mocniejsza wersja Medpaków, jednak bardziej ryzykowna w stosowaniu. Aplikacja pozwala natychmiast wyleczyć 2 rany - do środka dołączone będą 2 złożone karteczki, jedna z symbolem czaszki, druga pusta, po godzinie gracz losowo otwiera jedną. Symbol czaszki oznacza, że wyleczone Rany otwierają się na nowo. Można go zażyć tylko dwukrotnie w ciągu doby.

Zioła - TYLKO W RĘKACH SZAMANA - wzięte z waszych propozycji, specjalny okład z ziół w rękach szamana przywróci 2 paski - szaman będzie musiał zaparzyć zioła i przygotować okład na ranę aby nie było za prosto Very Happy , okład musi być ciepły działa tylko raz na osobę.

Bandaże - TYLKO W REKACH MEDYKA - wzięte z waszych propozycji, rana opatrzona przez medyka (medyk może opatrzyć max 3 rany u danej osoby na raz) zasklepia się po 1,5 h noszenia opatrunków. RANY NIEOPATRZONE NIE ZNIKAJĄ! OPATRUNEK ZDJĘTY Z RANY MOŻE ZOSTAĆ UŻYTY PONOWNIE DOPIERO PO WYGOTOWANIU I WYSUSZENIU!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Nie 14:44, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 11 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja IV Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare