Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Propozycje i pomysły
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja IV
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
birk
Administrator
PostWysłany: Śro 4:11, 07 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Tutaj zamieszczajcie propozycje i pomysły dotyczące IV edycji larpa. Jeżeli uważacie, że konieczna jest zmiana zasad lub wprowadzenie dodatkowych, pomysły na konkursy i na nowe wątki larpa itd. Wszelkie sugestie i pomysły weźmiemy pod uwagę!

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Artur
PostWysłany: Śro 9:29, 07 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 14 Cze 2009

Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V Legion

Dodatkowa osada (mogą być 2-3 namioty), która w naturalny sposób wymusi wymarsze uczestników w teren.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Śro 17:35, 07 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

A co myślicie o jakimś górnym limicie fps`ow na givere?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nastulsen
PostWysłany: Śro 22:52, 07 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 06 Lip 2009

Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białogard

@Kokos:A co? 51 faktycznie w dupsko dawala Very Happy
@Artur: Arturze, nasz Patriot-team miałbyc jako oboz... Ale z 10 os. zrobily sie 4, wiec dupa. Ale za rok zobacze, co da sie zrobic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Boro
PostWysłany: Czw 1:13, 08 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Lip 2010

Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Czepiacie się, to nie kwestia repliki tylko sposobu w jaki się nią posługujesz. ;] Ja tam nie mam nic przeciwko SPR-ce Gormana jeśli nie bedzie z niej do mnie walił z 5 metrów. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Czw 5:33, 08 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Nie chodzi o ból bo sam wiesz że 'No Pain no Game', chce tylko zaznaczyć że to larp a wiekszosc ludzi nosi broń dla klimatu i po to żeby czasem pociągnąć za cyngiel i puścić krótką 10 sekundową serię. Zmierzam do tego żeby w miarę wyrównać szanse, bo jak sam widziałeś niemożność trafienia rodziła flustracje Smile Sam jestem Ciekaw jak ludzie myślą o limicie fps`ow. Bo jesli fpsy nikomu nie przeszkadzają to nie było tematu.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bari
PostWysłany: Czw 12:55, 08 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 15 Cze 2010

Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieleń

Jeśli o mnie - ersoftowca chodzi to mam prośbę do Was: zakładajcie w polu okulary Exclamation Poza tym taki długi larp nie jest odpowiednim miejscem do testowania ochrony oczu. Do przyszłego roku sporo czasu jest jeszcze; jeśli macie okularki i nie wiecie czy parują załóżcie je nawet teraz siedząc przed komputerem, jak zaparują po powiedzmy godzinie - na pewno zaparują w polu po paru minutach Cool.
Co do fps-ów. Za rok myślę wpaść z gaziakiem Razz .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Boro
PostWysłany: Czw 17:06, 08 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Lip 2010

Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Kokos cholerny hipokryto, my na 4 osoby mieliśmy 8szt broni długiej i 3szt krótkiej. ;D Ale spoko, róbcie jak chcecie, jak dla mnie nie robi to róznicy.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Czw 19:10, 08 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Pisałem o wyrównywaniu szans, nie? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Czw 20:56, 08 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

A tak Btw co powiedzielibyście na zlikwidowanie respów i wprowadzenie na ich miejsce zmianę postaci po dogadaniu się z MG? Dzięki temu mistrzowie gry mieli by możliwość pchania fabuły w odpowiednim kierunku i uniknęlibyśmy efektu żywego trupa. Można by też spróbować jakoś usprawnić role medyka w związku z ewentualnym wskrzeszaniem graczy. Co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nastulsen
PostWysłany: Wto 0:23, 13 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 06 Lip 2009

Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białogard

Hmm... Jestem stanowczo za wskrzeszaniem Very Happy Mialem w tym roku prowizoryczny defiblyrator zrobic ;p

Co do mechaniki/systemu działania medyka...
Hmm... Jezeli mamy byc hardkorowcami, to przykladowy opatrunek (z 3 na 5 hp) moglbybyc np miejscowym opatrzeniem rany. Tzn. opatrunek, bandaż itp. Po raz: naturalnie by to ograniczylo walke Medyka, bo musi zalozyc opatrunek, po dwa: wzrosloby zapotrzebowanie na medykamenty, noł Bandaż, noł leczenie. po trzy: Fajnie by to wygladalo Very Happy
Mozna tez zrobic tak, ze jezeli panu X HP spadnie do 1 punktu, aby np. pomoc mu natychmiastowo od stanu nieuzytku (nieprzytomnosci) mozna mu wstrzyknac cokolwiek (na medycynie sie nie znam) by np. natychmiastowo dostał +1 HP, Pozwoli mu to na stosowna ucieczke. Moznaby tez pokombinowac z szamanizmem Very Happy

Co do wioski: No jak mowilem, byly plany, nie bylo ludzi Very Happy Ale mozemy tez cos wykminic.,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Wto 17:55, 13 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Wskrzeszanie wskrzeszaniem ale powiedz mi jak mamy pokonać Technologów jak się odradzają? Smile Nie mam nic przeciwko respom (sam dzięki temu przeżyłem II edycję) ale można by to jakoś poprawić. Rozgraniczyć definitywną śmierć od 'może się jeszcze wyliże'. Pamiętajcie że jeśli respy zostaną zredukowane ludzie będą się zastanawiać przed pociągnięciem za cyngiel, bo zawsze będą myśleć że oni sami też mogą stracić 'życie'. Ale decyzje zostawiam birkowi bo słowo MG jest święte Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nastulsen
PostWysłany: Wto 20:35, 13 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 06 Lip 2009

Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białogard

Człowieku... Ja - Jedyny medyk - bałem sie gdziekolwiek wychylic... Bo była by dupa, jezeli bym padl. Nasi chlopcy nie byliby leczeni ;<

Co do leczenia, problem z opatrunkami by sie czesciowo rozwiazal. 1 bandaz - 1 pacjent. Wtedy np. Birku by rozrzucil/rozdal/schowal troche medykamentow. Wtedy moim zdaniem medyk by mial zadanie podobne, jak inni przy szukaniu amunicji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokos
PostWysłany: Wto 21:57, 13 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 11 Kwi 2009

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Pomysł z medykamentami jest jak najbardziej super. Co do tego wychalania się to nawet jeśli byś dostał to za godzinę znów byłbyś w akcji. Właśnie trzeba na takie sytuacje znaleźć rozwiązanie. Nie mówię że respy same w sobie są złe, zwłaszcza dla osób które chciały by pociągnąć swoją postać. Chodzi mi po prostu o to jak to wyważyć żeby było dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Wto 18:39, 20 Lip 2010 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Pomysł są bardzo ciekawe - niebawem zaproponujemy pewne rozwiązania pod głosowanie. Chciałbym aby każda edycja zaskakiwała Was zarówno dobrym scenariuszem jak i ciekawymi rozwiązaniami "technicznymi". Dlatego wszelkie Wasze propozycje zostaną przez nas przeanalizowane i rozpatrzone.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja IV Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare