Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Zasady specjalne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja II 3-5 Lipiec Wałcz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
birk
Administrator
PostWysłany: Śro 23:33, 04 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Listy gończe

Jeżeli, któraś postać złamie prawo to władze Freedom mogą nakazać ścigania jej listem gończym. List zostaje wywieszony na tablicy ogłoszeń miasteczka. Postać taką trzeba zabić lub doprowadzić żywą do wiezienia w miasteczku. Ten kto tego dokona otrzymuje 3 pkt Sławy za zabicie lub 5 pkt za doprowadzenie żywcem! Jeżeli bandzior zostaje doprowadzony żywcem, to 1 godzinę spędza w więzieniu, a wychodząc zyskuje 2 pkt Sławy.

Prawa obowiązujące we Freedom będą zawieszone na tablicy ogłoszeń miasteczka.


Karne Listy Gończe


Jeżeli na daną osobę do organizatora wpłyną skargi, że nie odgrywa swojej postaci tak jak trzeba, utrudnia zabawę innym, zachowuje się nie tak jak powinna, NIE PRZESTRZEGA ZASAD LARPA itd, to po trzech (lub mniej jeżeli naruszenia były ekstremalne) UZASADNIONYCH skargach organizator przygotowuje karny list gończy. Taką postać należy doprowadzić do miasteczka Freedom (żywą lub martwą). Postać, która tego dokona otrzymuje 5 pkt Sławy. Osoba oskarżona spędza 3 godziny w więzieniu i wychodząc nie otrzymuje pkt Sławy. Jeżeli po wyjściu wpłynie jeszcze choć jedna uzasadniona skarga osoba zostaje wykluczona z zabawy.

Skrytobójstwo
Skrytobójstwo – podkradnięcie się od tyłu do postaci i DOTKNIĘCIE – w żadnym wypadku uderzenie/strzał – pleców krótką bronią bezpieczną lub pistoletem z tłumikiem. Warunkiem powodzenia jest to aby ofiara nie dostrzegła skrytobójcy do momentu dotknięcia pleców w innym wypadku obrażenia zadane zostają według zasad. Udane skrytobójstwo zabiera wszystkie paski życia i automatycznie zabija postać.

Łączność radiowa
Jest całkowicie zakazana, gracze nie powinni używać żadnych radiotelefonów.

Granaty i pirotechnika

Pirotechnika jest całkowicie zakazana, może się jednak zdarzyć że fabuła będzie przewidywać użycie piro lub granatu - wtedy atestowane środki dostarczy organizator.

Łamanie limitu amunicji
Zakończy się wydaleniem z gry. Wolno oczywiście używać amunicji wymienionej i znalezionej w czasie gry.

Broń rzucana
Bezpieczna broń która spełnia poniższe warunki:
długość broni nie może przekraczać 35 cm a waga 200 g jest bronią miotaną Rzucać można TYLKO w nogi, korpus. Udane trafienie jest analogiczne do udanego trafienia w walce z bronią białą.Zakazujemy używania jakiejkolwiek broni miotanej nie spełniającej powyższych warunków.

Postaci nieprzytomne

Postaci nieprzytomne można okraść lub uprowadzić. Nie wolno samemu przeszukiwać ofiary, ofiara sama powinna okazać znalezione przedmioty. Nie wolno w żaden sposób krępować i wiązać ofiar. Osoba porywająca musi prowadzić nieprzytomnego pod rękę – nie jest wstanie robić nic innego.Postać porwana nie odzyskuje przytomności sama chyba że zostanie porzucona/odbita/”ocucona” przez porywaczy.


Dyskusje, propozycje i zastrzeżenia na temat zasad specjalnych proszę pisać w temacie: Neuro II edycja Sugestie, propozycje, pomysły


Punkty Sławy główne questy: za co i ile?!

Rozwiązanie zagadki morderstw w miasteczku - 10 pkt Sławy
Wybór na burmistrza - 10 pkt Sławy
Wybór na szeryfa - 10 pkt Sławy
Wykrycie i unieszkodliwienie awatara Molocha - 10 pkt Sławy
Rozwikłanie intrygi głównej - 10 pkt Sławy
Rozwiązanie sprawy mutantów - 10 pkt Sławy

Będzie jeszcze sporo pomniejszych questów, które będą przynosić po kilka pkt Sławy. Kto zyska najwięcej pkt Sławy w czasie LARPa otrzyma cenną nagrodę rzeczową.
ZAKAZUJEMY PRZEKAZYWANIA PKT SŁAWY MIĘDZY GRACZAMI.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Czw 17:47, 05 Mar 2009, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Śro 18:09, 25 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Prawa obowiązujące w miasteczku:

Każdy mieszkaniec zobowiązany jest płacić city tax w wysokości 4 gambli za każde 3 osoby z rodziny. Podatek miejski służy utrzymaniu ładu i porządku w miasteczku.

Każdy przyjezdny zobowiązany jest opłacić podatek celny, jeżeli zamierza oferować jakieś usługi w miasteczku. Specjaliści chcący zostać rezydentami miasteczka mile widziani!! Zgłaszać się do burmistrza.

Zakazuje się wszelkich walk i strzelanin na ulicach miasta. Winni burd zostaną uwięzieni i odpracują swoje winy.

Złodziei i oszustów wieszamy!

Handel niewolnikami na terenie miasteczka jest wzbroniony!

Jeżeli jesteś mutkiem nie chcemy cię tutaj!

Jeżeli jesteś chory i stanowisz zagrożenie zostaniesz usunięty z miasteczka, jeżeli kogoś zarazisz jesteś trupem!

Karą za handel narkotykami we Freedom jest zażycie "Koktajlu" - jedyna taka okazja w życia , jedyna i ostatnia.

Wszystkie decyzje w miasteczku podejmuje rada: Burmistrz, Szeryf i Sędzia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Wto 20:14, 31 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Na tej edycji Neuro, gracze będą mogli nabywać działki na terenie miasteczka. Nie będzie to tanie (gamble będą naliczane od atrakcyjności miejscówki), ale na pewno przyniesie pewien prestiż i dodatkowe punkty sławy!

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Nie 0:59, 12 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Jako, że został zgłoszony pojazd na imprezę więc podaje zasady dotyczące pojazdów:
- pojazdy poruszają się ze średnią szybkością 30 km/h, aby nie stanowić
zagrożenia dla innych uczestników
- w kierunku pojazdów nie oddajemy strzałów z żadnej broni ASG
- nie prowadzimy ognia z pojazdów
- pojazdy mają pootwierane wszystkie okna przez które można
prowadzić obserwację, za wyjątkiem szyby przedniej i szyby tylnej.
- samochód można "uszkodzić/zniszczyć" za pomocą specjalnych
"bezpiecznych" granatów (organizator dostarczy dosłownie parę sztuk
dostępność znikoma). Kierowca po trafieniu wykonuje rzut kością k6:
5-6 - samochód wymaga naprawy ale jedzie dalej.
4 - samochód wymaga naprawy, może przejechać jeszcze niewielki
odcinek do 1,5 km. Kierowca i pasażerowie otrzymują po 1
obrażeniu(jeden pasek życia)
3 - auto uszkodzone, nie może jeździć, części: dostępność mała
kierowca i pasażerowie otrzymują po 2 obrażenia
2 - auto uszkodzone nie może jeździć wymaga wymiany większości
kluczowych elementów, części: dostępność znikoma, kierowca i
pasażerowie otrzymują po 3 obrażenia
1 - pojazd nie do naprawy traktowany jako zniszczony - odstawić na
parking.Kierowca i pasażerowie otrzymują po 4 obrażenia.
Kierowca otrzyma kartę pojazdu z powyższymi regułami i kostką k6 od organizatorów!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez birk dnia Nie 1:04, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Śro 22:06, 15 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

Następna bardzo ważna rzecz o której muszę tu napisać to apel o odpowiednie zachowanie się uczestników! Nie wyrzucamy śmieci w polu, nie wycinamy niczego, nie palimy ognia w polu, dobrze gasimy niedopałki! W miasteczku organizatorzy będą dysponowali workami na śmieci i tylko tam je wyrzucamy! Materiał "budowlany" na wasze prywatne miejscówki (deski, gwoździe, kołki) dostarczą organizatorzy, kijki do kiełbasek itd też, więc nic nie niszczymy, nic nie ścinamy!
W polu oprócz przedmiotów aby zbliżyć się do prawdziwego klimatu neodżungli będą przygotowane np. gniazda z jajami, będą to specjalnie ubarwione, gotowane jaja kurze! Nie niszczymy żadnych innych gniazd ptasich, a tym bardziej nie podbieramy im jajek! Jeżeli ktoś będzie się posuwał do aktów wandalizmu i niszczenia przyrody - wyleci z imprezy!
Po posiłku, urzędowaniu w tawernie itd, śmieci ładnie wyrzucamy ze stołów do worków przygotowanych przez orgów - przygotowanie imprezy to masa pracy i nie chcemy po nikim dodatkowo sprzątać! Kultura i czystość to rzeczy, których wymagamy od uczestników!
Na imprezie będzie przygotowane zaplecze ppoż - kilka gaśnic, wyposażona apteczka, czysta woda do mycia! Każde zauważenie ognia natychmiast zgłaszać do organizatorów!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
birk
Administrator
PostWysłany: Wto 16:03, 02 Cze 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lut 2009

Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stowarzyszenie BH Wałcz

ZASADY ODNOŚNIE POSIADANIA AMUNICJI (kulek BB) NA LARPIE:

1. Każdy uczestnik zabiera ze sobą limit początkowy(50 bb lub 20 bb), w jakich kulkach chce i jakie mu pasują. Gracze powinni posiadać przy sobie tylko limit początkowy, żadnych innych prywatnych kulek. Można oczywiście posiadać wszystkie kulki zdobyte , wymienione i znalezione w czasie larpa.

2. Zgodnie z pomysłem Moniki, kulki będą w woreczkach opatrzonych opisem: waga i marka kulek. Aby odtworzyć kulki samoróbki znane z Neuroshimy będą woreczki ze znakiem zapytania - czyli mieszanka różnych wag i marek, a wiadomo jak z takiego czegoś się będzie strzelać Wink

3. Zapewnione przez nas kulki będą miały 5,95 (- 0,01) aby pasowały do luf precyzyjnych!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.neurwalcz.fora.pl Strona Główna -> Neuro / NEURO edycja II 3-5 Lipiec Wałcz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare